Nieuw in Melle... de Mellebon!

Op 3 februari 2016, over deze onderwerpen: Financiën en Begroting, Lokale economie, Lokale middenstand
Erwin Van Heesvelde

Vanaf 1 januari 2016 worden pasgeborenen of jubilerende Mellenaars gevierd met de Mellebon ter waarde van €100. De Mellebon is er, onder toezicht van N-VA-schepen voor lokale economie Erwin Van Heesvelde, gekomen in samenwerking met de lokale raad van economie. Onze schepen gaf alvast het goede voorbeeld door enkele bonnen aan te kopen en te schenken aan zijn jarige echtgenote Caroline Croo.

Schepen Erwin Van Heesvelde: “De Mellebon kan ingeruild worden bij verschillende Melse handelszaken. Momenteel doen er al 18 handelaars mee en hun aantal zal zeker nog toenemen in de toekomst. De Mellenaar kan de Mellebon ook zelf aankopen en gebruiken als een geschenkbon. Tegelijk geeft men de plaatselijke handelaar hiermee een duwtje in de rug. Ook de gemeente zelf zal de Mellebon gebruiken als relatiegeschenk. Wij hopen alsvast dat de Mellebon onze lokale economie zal stimuleren!”

De Mellebon is te koop bij de dienst Leven en Welzijn. De lijst van deelnemende handelaars vind je terug op de gemeentelijke website en de handelaars zijn eveneens herkenbaar via de Mellebon-sticker op de deur.