Wie is wie in ons nieuw bestuur?

Op 20 mei 2016
N-VA Melle

Eerder dit jaar kozen de N-VA leden uit Melle een nieuw bestuur. Het nieuwe bestuur zal voortaan bestaan uit 25 leden waarvan 7 ‘nieuwkomers’.

Chris Dauw en Lucas Vervoort, beiden uit Melle Vogelhoek, werden resp. verkozen tot voorzitter en ondervoorzitter. Beiden hebben een ruime beroepservaring opgedaan en hebben een passie voor politiek. Samen met het voltallige bestuur zullen ze o.a. mee volgende gemeenteraadsverkiezingen voorbereiden.

Hier zijn uw aanspreekpunten:

• Chris Dauw: voorzitter
  • Lucas Vervoort: ondervoorzitter
  • Kelly Dermul: secretaris en communicatieverantwoordelijke
  • Freddy Van De Putte: ledenverantwoordelijke
  • Angelique Van De Meirssche: jongerenverantwoordelijke
  • Anne Dalemans: fractieleider in gemeenteraad

Het volledige bestuur bestaat uit de volgende personen:

Niet-mandatarissen: Chris Dauw (Vogelhoek), Lucas Vervort (Vogelhoek), Christine Schepens (Gontrode), Ben Eeckhout (Vogelhoek), Johan Bosman (Vogelhoek), Stijn Leurquain (Centrum), Rob Bral (centrum), Jan Oosterlynck (Centrum), Sven De Groote (Centrum), Koen Van de Weghe (Centrum), Ortwin Geerinck (Centrum), Angelique Van de Meirssche (Vogelhoek), Eddy Dhondt (Centrum) en Filip De Cauwer (Centrum).

Mandatarissen: Europees parlementslid Anneleen Van Bosuyt (Vogelhoek), de Vlaams parlementsleden Caroline Croo (Centrum) en Andries Gryffroy (Vogelhoek), de plaatselijke mandatarissen Frank De Vis (Centrum), Erwin Van Heesvelde (Centrum), Anne Dalemans (Vogelhoek), Isabelle Poelman (Centrum), Kelly Dermul (Centrum), Freddy Van de Putte (Gontrode), Marc Van de Meirssche (Vogelhoek) en Dirk De Paepe (Vogelhoek).

Meer informatie over onze bestuursleden vindt u op de "wie-is-wie"-pagina!